مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

امکانات جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ ۲۰۱۹

در سیستم های جدید شرکت سامسونگ امکانات خوبی ارائه شده است که از جمله می توان به تماشای فیلم و عکس های درون سیستم کامپیوتر بر روی تلویزیون سامسونگ بصورت بی سیم اشاره کرد. همچنین استفاده از دستیار صوتی در تلویزیون های مدل جدید سامسونگ 2019 محقق شده است. قبل از سامسونگ، اپل موفق به رونمایی از ویژگی Airpaly ( تماشای محتوای کامپیوتر برروی تلویزیون ) شده بود. هر چند سامسونگ در نظر دارد تا سیستمهای قوی تر را ارائه دهد.

 

 

با توجه به اینکه تا به امروز برای اینکه بتوانید سرویس های اپل را بر روی تلویزیون هایتان پیاده کنید، مجبور به خرید تلویزیون اپل بودید اما سامسونگ اعلام کرده است که در تلویزیون های ارائه شده در سال 2019 سرویس آیتونز موویز، آیتونز تی وی و همچنین ایرپلی 2 قرار داده شده است.

در واقع سامسونگ اعلام کرده است که از این پس کاربران می توانند از راه دور به محتوای کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند. کاربران تلویزیون های سامسونگ می توانند با وصل یک کیبرد به تلویزیون، کامپیوتر خود را بر روی صفحه نمایشی بزرگ مشاهده و لذت ببرند.

این قابلیت که ریموت اکسس نام دارد با همکاری VMWare و سامسونگ برقرار شده است. جالب توجه خواهد بود که بدانید برای استفاده از این امکان نیازی به داشتن هیچ کابلی نخواهید داشت. همچنین یکی از مدیران ارشد تیم سامسونگ عنوان کرده است که این همکاری برای بهتر کردن رابطه با ریموت اکسس در آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

با توجه به اینکه سیستم های تلویزیونی سامسونگ در حال حاضر از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد و کاربران را راضی نکرده است؛ گفتنی است که مدیران سامسونگ در سال 2019 به تلویزیون هایشان امکان گوگل اسیستنت اضافه خواهند کرد. ضمن اینکه از قابلیت هایی که در سال 2019 بر روی تلویزیون های سامسونگ اضافه خواهد شد، تنظیم صدای خروجی متناسب با محیط پیرامون خواهد بود.

خرید از بانه را هم اکنون از فروشگاه اینترنتی میهن کالا تجربه کنید و کالا مد نظر خود را به راحتی و با پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید، برندها و مدل های مختلف را با هم مقایسه کرده و نهایتا کالای مد نظر خود را با خرید از بانه ، درب منزل خود تحویل بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۰:۴۵ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)