مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2024؛ میان‌رده‌ای با قلم بهبودیافته‌تر!

 

گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2024؛ میان‌رده‌ای با قلم بهبودیافته‌تر!

گوشی Moto G Stylus 5G 2024 با قلم بهبودیافته در آمریکای شمالی عرضه شد

گوشی‌های هوشمند میان‌رده موتورولا با قلم استایلوس از تاریخ 9 می 2024، شامل عضو جدیدی شده‌اند. این گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2024 نام داشته و مشخصات آن پیش از عرضه رسمی لو رفته است. این گوشی در حال حاضر برای آمریکای شمالی در دسترس قرار گرفته است. این گوشی به یک قلم بهبودیافته مجهز شده است که از طراحی جدیدی برخوردار است. در این طراحی جدید، منطقه تماس قلم با نمایشگر گوشی بزرگ‌تر شده است تا استفاده از آن سریع و راحت‌تر از قبل باشد. همچنین نرم‌افزار آن بهبود یافته است تا عملکرد کلی آن نرم و روان‌تر شود. علاوه‌برآن، تأخیر این قلم نیز کاهش یافته است تا یادداشت‌برداری با آن ساده‌تر شده و حس و حالی شبیه به استفاده از مداد و کاغذ واقعی داشته باشد. در این گوشی موبایل، یک رابط کاربری جدید برای دسترسی به ویژگی‌های مرتبط با قلم در نظر گرفته شده است.

قلم گوشی موتورولا موتور جی استایلوس 2024، از تشخیص نویسه نوری (OCR) پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به کمک آن یک متن را از یک سند نوشته شده یا چاپ شده، استخراج کرده و آن را با Moto Note، به حالت دیجیتالی درآورید تا بتوانید متن را هر زمان که دوست داشتید، ویرایش کرده و مجدداً از آن استفاده کنید. گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2024 به یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع p-OLED مجهز شده است که کیفیت خوبی داشته و رزولوشنی برابر با 2400 در 1800 پیکسل ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش نیز برابر با 120 هرتز گزارش شده است که نویدبخش سرعت بالای اسکرول در صفحات مجازی و رابط کاربری است. روشنایی نمایشگر این گوشی موتورولا در حداکثر حالت خود به 1200 نیت می‌رسد؛ که رقم بالایی بوده و این امکان را فراهم می‌کند که کاربران در موقعیت‌های محیطی مختلف همچون زیر نور خورشید هم از این گوشی موبایل استفاده کرده و مشکلی در تشخیص محتویات تداخل آن نداشته باشند.

گوشی Moto G Stylus 5G 2024 در ابعادی برابر با 162.56 در 74.752 در 8.295 میلی‌متر طراحی شده و وزن کلی آن نیز به 190 گرم رسیده است. این گوشی در دو رنگ Caramel Latte و Scarlet Wave (مشابه کرمی و قرمز) در دسترس قرار گرفته است. قدرت کلی این گوشی از طریق تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل تأمین شده و در بخش نرم‌افزار نیز، به شکل پیش‌فرض شاهد اندروید 14 هستیم. در بخش حافظه ذخیره‌سازی، یک گزینه 256 گیگابایت در کنار رم 8 گیگابایت وجود دارد که حافظه آن از نوع قابل ارتقا در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو جی استایلوس فایوجی 2024، دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و همچنین لنز اولترا واید آن 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که گشودگی دیافراگمی برابر با f/2.2 دارد. لنز فوق‌عریض این گوشی، زاویه پوششی برابر با 120 درجه داشته و می‌تواند برای ثبت تصاویری با گسترده وسیع‌تر (همچون ثبت عکس از مناظر یا عکاسی دسته‌جمعی) کاربردی باشد. لنز دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگمی برابر با f/2.4 دارد. همچنین این گوشی موبایل از دو بلندگوی استریو بهره برده است که از قابلیت دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود داشته و می‌توان از این طریق از انواع هندزفری‌های سیمی، به‌راحتی استفاده کرد. منبع تأمین انرژی این گوشی نیز یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی، چیزی در حدود 399.99 دلار بوده و به‌زودی در سایر کشورها هم عرضه خواهد شد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۵:۴۵ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)