مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

ابراز تاسف شمسایی از عاقبت همگروهی با ایرانی‌ها

وحید شمسایی بدی حضور سه مربی ایرانی در گروه D را حذف یکی از آنها در پایان دور گروهی دانست.

به گزارش فوتسال 40، جام ملت های فوتسال آسیا 2024 دقایقی پیش در کوالالامپور قرعه کشی شد. تیم ملی فوتسال ایران بر اساس این قرعه کشی با تیم های عراق، افغانستان و بحرین همگروه شد.

مهمترین نکته گروه چهارم رقابت ها، حضور سه مربی ایرانی روی نیمکت چهار تیم حاضر در این گروه است. علاوه بر وحید شمسایی که هدایت تیم ملی را به عهده دارد، محمد ناظم الشریعه و مجید مرتضایی دیگر مربیان ایرانی حاضر در این گروه هستند.

شمسایی که در حین اعلام نتایج قرعه کشی در تمرین تیم ملی حضور داشت و در پایان تمرین به خبرنگار ما گفت:

گروه بندی مسابقات ساعتی پیش مشخص شد و با دو تیم از حوزه خلیج فارس و یک تیم از کشورهای همسایه همگروه شدیم.
او در مورد ارزیابی اش از حریفان ایران گفت:

از افغانستان شروع می کنم که دوست عزیزم مجید مرتضایی هدایت آن را بر عهده دارد و طی این چند سال فوتسال آنها را کاملا متحول کرده است. این را می توان از ارتقای رنکینگ افغانستان طی این چند سال اخیر متوجه شد.
به عقیده شمسایی تیم های گروه D همگی حریفان خوبی به شمار می روند:

کویت و محمد ناظم الشریعه حریف بعدی ما هستند. کویت سابقه حضور در جام جهانی را دارد و سابقه و افتخارات ناظم الشریعه هم برای همه مشخص است. بحرین هم مربی برزیلی دارد و حریف خوبی به حساب می آید.
سرمربی تیم ملی با ابراز تاسف از عاقبت همگروهی سه ایرانی در جام ملت ها گفت:

تنها بدی گروه مان این است که از بین سه مربی ایرانی باید یکی در پایان دور گروهی حذف شود. هر کس تلاش بیشتری انجام دهد موفق تر خواهد بود. ما نباید کاری به قرعه داشته باشیم ولی پله به پله می رویم جلو و انشالله موفق خواهیم شد. اما قطعا حضور سه مربی ایرانی جذابیت های گروه D را دو چندان خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۴:۰۲ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)