مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

هدفون Lenovo HE05

با مطرح شدن هندزفری های بلوتوثی، مشکل اساسی کاربران هندزفری های سیمی که بعضا باعث اذیت میشد، بطور کلی رفع شد. در بین هندزفری های بی سیم نیز هندزفری گردنی جایگاه خاصی بین علاقه مندان به این گجت ها دارد.
شرکت لنوو نیز یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده هندزفری های بیسیم و بلوتوثی میباشد. هندزفری های لنوو از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که باعث میشود طیف وسیعی از کاربران و علاقه مندان به این گجت ها، از هندزفری لنوو استفاده کنند.

هدفون گردنی لنوو HE05 نیز یکی از این محصولات میباشد که با امکان ارتباط با بلوتوث 5 و فناوری DSP صدای بسیار زیبا را به ارمغان آورده است. همچنین پردازشگر پیشرفته صدا که در هندزفری HE05 بکار رفته، به تقویت و کیفیت صدای مطلوب استریو در این هندزفری کمک کرده است.

در این هندزفری از فناوری تشخیص و حذف نویزهای محیطی نیز استفاده شده، تا کاربر به راحتی به تماس های خود پاسخ دهد.

 

Lenovo HE05

 

طراحی

طراخی هندزفری لنوو HE05 بسیار شیک و سبک میباشد به طوری که احساس سنگینی در گردن خود نخواهید داشت. طراحی گوش ها نیز به گونه ای میباشد که به راحتی در گوش قرار میگیرد.
همچنین هدفون HE05 با توجه به دارا بودن استاندار IP5X، ضد عرق میباشد که باعث میشود شما بدون نگرانی از خرابی هندزفری، به راحتی از آن استفاده کنید.

علاوه بر این دکمه هایی بر روی آن قرار گرفته تا شما به راحتی به تماس های خود پاسخ دهید و یا صدای موسیقی را کم یا زیاد کنید. آهنگ خود را تغییر دهید یا متوقف کنید.

 

Lenovo HE05

 

جمع بندی

هندزفری گردنی Lenovo HE05 یک هندزفری زیبا و کارا با قیمت بسیار مناسب میباشد که میتواند طیف وسیعی از طرفداران گجت های صوتی را به خود جلب کند. باتری این هندزفری با حجم 105 میلی آمپر ساعتی نیز برای کاربردهای روزانه بسیار ماسب بوده به طوری که حدودا 6 ساعت مداوم برای گوش دادن به موسیقی و 120 ساعت استندبای کافی میباشد.

همچنین به لطف نسخه 5 بلوتوث استفاده شده در این هندزفری، میتواند تا فاصله 10 متری نیز با گوشی بدون مشکل ارتباط برقرار کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۰:۲۹ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)