مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

بررسی هندزفری شیائومی ایربادز بیسیک

جعبه شارژ Xiaomi Mi True Wireless Earbuds Basic نسبتاً ساده است و به رنگ مشکی ارائه می شود. گرچه این کوچکترین نوع محفظه هندزفری بلوتوثی نیست، اما هنوز هم یکی از قابل حمل ترین آنهاست، در قسمت پشتی باکس درگاه شارژ را می‌بینیم که از نوع میکرو یو اس بی microUSB می‌باشد.

 

 

مانند اکثر هندزفری‌های بی سیم شما می‌توانید گوشی‌ها را براحتی از داخل کیس خارج کرده و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنید، پس از جفت کردن اولیه، در دفعات بعدی تنها 2 ثانیه زمان می‌برد تا گوشی‌ها بطور خودکار به تلفن همراهتان متصل شوند.

 

کیفیت صدای هدفون ایربادز بیسیک
از کیفیت صوتی Mi True Wireless Buds Basic غافلگیر خواهید شد، خصوصاً وقتی قیمت را در نظر بگیریم. بهترین صدای ممکن نیست ولی قطعا کیفیت بالایی ارائه می‌دهد.

به لطف طراحی آن ، نویز محیط را به طور کامل حذف می‌کند که برای لذت بردن از موسیقی در آرامش به هیچ نوع لغو نویز نیاز ندارد. صدا کاملاً بلند است ، طوری که احتمالا نیازی به ولوم بالای 50٪ نخواهید داشت، باس کاملا تند و تیز است اما خیلی تهاجمی نیست.

با استفاده از تراشه بلوتوث 5.0 تاخیر در انتقال صدا به حداقل رسیده و همچنین مصرف باتری بهینه‌تر شده است.

 

 

 

کیفیت میکروفون Earbuds Basic شیائومی
در تست انجام شده توسط کارشناسان بامیکسو کیفیت انتقال صدا در ایربادز بیسیک کاملا مطلوب بوده و از این بابت مشکلی نخواهید داشت، البته اینجا درحال بررسی نسخه اورجینال هستیم و کاری با نسخه‌های های کپی نداریم، شما می‌توانید هر دو نسخه های کپی یا اورجینال را از بامیکسو تهیه کنید اما توجه داشته باشید مهم‌ترین مشکلی که نسخه های های کپی دارند میکروفون ضعیف آنهاست ولی میکروفون نسخه اورجینال کاملا مورد تایید می‌باشد.

 

عمر باتری
شیائومی ادعا می کند که عمر باتری گوشی‌ها می تواند تا 4 ساعت پخش موسیقی ادامه یابد. در تست انجام شده توسط بامیکسو نتیجه مشابهی حاصل شد و با قرار دادن میزان صدا در 50% به مدت 3 ساعت و 50 دقیقه پخش موسیقی مداوم بدون مشکل بود.

کیس شارژ تنها 25 دقیقه زمان لازم دارد تا بطور کامل شارژ شود و توسط شارژر گوشی، لپ تاپ، پاور بانک و … می‌توانید به شارژ با استفاده از کابل میکرو یو اس بی اقدام کنید.

 

جمع بندی
با در نظر گرفتن قیمت در واقع ارزان ترین هدفون TWS در حال حاضر در بازار شیائومی Earbuds Basic است که شما می توانید از کیفیت صوتی مناسبی برخوردار شوید. اگر می خواهید همه دردسرهای همراه با کابل را از دست بدهید و به دنبال چیزی قابل حمل تر هستید ، هندزفری شیائومی ایربادز بیسیک یک گزینه عالی می‌باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۴۷ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)