مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

نقد و بررسی گوشی ال جی ولوت

نقد و بررسی گوشی الجی ولوتنقد و بررسی گوشی الجی ولوت

گوشی موبایل الجی ولوت، یکی از بهترین، زیبا ترین و قوی ترین مدل های گوشی میان رده می باشد که به علت دارا بودن کیفیتی خوب و عالی، امروزه محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم جهان به خصوص مردم کشور ما به دست آورده است.

این دستگاه برای اولین بار در تاریخ 7 می سال 2020 به جهان معرفی شد. حدود یک هفته بعد یعنی در تاریخ 15 می این گوشی موبایل به طور رسمی در بازار های جهانی عرضه شد و به دست مشتریان رسید.

این محصول دارای یک سری ویژگی های کلی است که با استفاده از همین ویژگی های کلی و عمومی توانسته است محبوبیت خیلی زیادی به دست آورد.

اطراف گوشی ال جی ولولت از آلومینیوم ساخته شده است و به خوبی می تواند از بدنه اصلی گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت کند. این محصول می تواند تا حدود 1 و نیم متر درون آب به مدت نیم ساعت دوام آورد و هیچ آسیب خاص و جدی نبیند!

یکی از مهم ترین ویژگی های همه گوشی های الجی به خصوص LG Velvet، صفحه نمایش این محصول است. این گوشی با استفاده از یک صفحه نمایش OLED می تواند رنگ ها را به شفاف ترین و زنده ترین حالت ممکن به شما نشان دهد.

یکی از مهم ترین و ویژه ترین نکات مربوط به این گوشی، قابلیت پشتیبانی از 5G می باشد. شما می توانید با خیال راحت در مناطقی که از 5G پشتیبانی می کنند، از این محصولات استفاده کنید. برخی از مدل های محصول همراه با یک قاب سیلیکونی در بازار عرضه می شوند اما، اکثر مدل های این محصولات به صورت ساده و بدون متعلقات اضافه به دست مشتریان می رسند.

نقد و بررسی گوشی الجی ولوت

بررسی طراحی کلی گوشی الجی ولوت

برخی از کارشناسان معتقدند که طراحی فعلی این مدل از گوشی، یک نوع تابو شکنی برای شرکت ال جی به حساب می آید. چرا که طراحی خاص و ویژه گوشی ال جی ولوت با همه مدل های قبلی گوشی های کمپانی الجی تفاوت های بسیار زیادی دارد. این صفحه نمایش کمی منحنی است. البته، درصد منحنی بودن و خم شدگی محصول خیلی زیاد نیست و چشم را آزار نمی دهد. این گوشی موفق به دریافت گواهی نامه های مختلفی از سازمان های مختلفی شده است.

تقارنی که لبه های گوشی دارند، باعث شده است که زیبایی این محصولات چندین برابر از حالت های معمولی شود و طراحی کلی این گوشی میان رده را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است.

در بالای صفحه نمایش این گوشی، همچون سایر مدل های گوشی که در سال 2019 و 2020 معرفی شدند، یک دوربین به شکل Eye Drop یا U شکل قرار گرفته است. بالای دوربین سلفی، چند عدد بلند گوی فرعی هم قرار گرفته است. سنسور اثر انگشتی که شرکت ال جی در ساخت این محصول به کار برده است، از نوع زیر صفحه ای و با ساختار نوری می باشد.

قسمت پشتی گوشی ال جی Velvet به شدت براق است. براق بودن زیبایی گوشی شما را چند ده برابر می کند اما، یک سری مشکلات خیلی خاص و ویژه را نیز به وجود می آورد! این محصولات به راحتی کثیفی شده و لک و اثر انگشت به راحتی بر روی آن حک می شود. پشت این گوشی همچون یک آینه شفاف به راحتی می تواند تصویر را منعکس کند.

ابعاد این گوشی 167 در 74 در 7 میلی متر می باشد. وزن گوشی حدودا 182 گرم می باشد که با توجه به طراحی و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی موبایل بسیار مناسب به نظر می رسد.

این گوشی از سه دوربین پشتی بهره مند بوده و همچون اکثر مدل های گوشی امروزی، فلش در قسمت زیرین دوربین ها قرار گرفته است. عملکرد دوربین های این گوشی نیز بسیار عالی بوده و از همه نظر راضی کننده است.

این محصول یک محصول خاص با صفحه نمایشی به شدت بزرگ و زیبا به حساب می آید. در قسمت های سمت راستی گوشی، دکمه پاور قرار داشته و در سمت چپ گوشی، دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته است. انتخاب این مکان ها برای قرار گیری دکمه ها یک تصمیم هوشمندانه توسط ال جی می باشد چرا که احتمال عملکرد های اشتباهی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

ال جی ولوت بر خلاف سایر مدل های گوشی امروزی که از جک 3.5 میلی متری بهره مند نیستند، به راحتی مدل ها و ساختار های مختلف این قابلیت را درون خود داشته و از هدزفری های بی سیم به راحتی پشتیبانی می کند. هم اکنون اکثر تولید کنندگان همچون سامسونگ و اپل، تمامی مدل های جک 3.5 میلی متری را به طور کامل از گوشی های خود حذف کرده اند.

نقد و بررسی گوشی الجی ولوت

بررسی ظرفیت باتری الجی ولوت

باتری این دستگاه هم همچون دیگر مدل های گوشی ال جی، یک باتری 4300 میلی آپر از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این ظرفیت برای گوشی های امروزی یک ظرفیت معمولی به حساب می آید. البته، شما باید عملکرد کلی باتری را مد نظر خود قرار دهید نه ظرفیت و ساختار آن را.

در تست هایی که توسط کارشناسان فعال در این زمینه صورت گرفته است، باتری توانسته که نمره خیلی خوب و قابل توجهی را کسب کند.

شما با استفاده از این گوشی تا 16 ساعت بدون هیچ مشکل خاصی می توانید به تماشای فیلم بپردازید. به علت ظرفیت خاص باتری، این دستگاه می تواند از شارژ سریع هم پشتیبانی کند. اما، با این حال باز هم حدود 2 ساعت طول می کند تا باتری به طور کامل شارژ شود.

پشتیبانی از شارژ بیسیم، دیگر ویژگی خاص این محصول می باشد. اما، توان خروجی شارژ بیسیم چیزی حدود یک سوم شارژ معمولی می باشد و به همین علت، بهتر است که از همان شارژر های سریع برای این دستگاه استفاده شود.

بررسی رابط کاربری گوشی الجی ولوت

این دستگاه از اندروید 10 بهره مند است. رابط کاربری این گوشی شخصی سازی شده و طراحی شده توسط شرکت ال جی می باشد و کار با آن برای اکثر افراد لذت زیادی دارد. در هنگام قفل بودن صفحه، شما می توانید به راحتی اعلان ها را مشاهده کنید. متاسفانه این گوشی قابلیت تشخیص چهره ندارد اما، قدرت بالای سیستم اثر انگشت آن، باعث شده که این عیب به طور کامل از بین برود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۰:۱۸ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)