مطالب و اخبار روز ایران مطالب و اخبار روز ایران .

مطالب و اخبار روز ایران

بررسی تخصصی و امکانات گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ تی

 

 

اگر طرفدار گوشی های شیائومی بوده اید، حتما می دانید که نام این گوشی ها بسیار پیچیده است و اغلب اوقات کاربران را سردرگم می کند . اینک ما در ابتدای مقاله در مجله فناوری دیجی تیپ تاپ قصد داریم تا علت نام گذاری گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T را برای شما بیان کنیم تا از این پس به هنگام شنیدن نام گوشی های شیائومی این سردرگمی از بین برود.

کلمه ی نوت ردمی برای گوشی هایی استفاده می شود که دارای امکانات بیشتری نسبت به سایر مدل ها هستند، در واقع گوشی هایی که در آن ها از پسوند نوت استفاده نشده است امکانات کمتری نسبت به سری نوت شائومی دارند. کلمه ی نوت ۸T  نشان دهنده ی اولین گوشی های سری نوت ۸ است که حضور این گوشی ها ابتدا در بازار غربی جهانی رخ می دهد. پسوند T نشان می دهد که این یک نسخه اصلاح شده و بروز شده از نوت ۸  است که در اوایل سال ۲۰۱۹ در بازار برخی کشورها عرضه شد. در واقع مهم ترین تفاوت گوشی نوت ۸ و نوت ۸T در وجود NFC است.

قیمت و حضور در بازار

بر طبق آخرین اخبار گوش شیائومی ردمی نوت ۸ تی در حال حاضر با قیمت ۱۶۹٫۹۹ پوند به فروش می رسد که تقریبا معادل ۲۲۰ دلار است که البته این قیمت در بازار داخلی متفاوت میباشد. از نظر ما با توجه به امکاناتی که در گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T ارائه شده است قیمت آن فوق العاده مناسب است.

تاکنون در مورد حضور ردمی نوت ۸ تی در بازار های ایالت متحده و استرالیا به صورت قطعی مطلبی عنوان نشده است اما بر طبق برخی پیش بینی ها قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر در انگلستان از طریق یکی از اپراتورهای مخابراتی این کشور، عرضه خواهد شد.

طراحی و صفحه نمایش

در ساخت جلو و عقب گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T از شیشه گوریلا که بسیار با دوام و راحت است استفاده شده است. سنسور اثرانگشت در پشت قرار دارد، که به خاطر انداره ی گوشی عده ای در نحوه ی استفاده از آن مشکل دارند. دکمه ی پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. درگاه USB-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی متری نیز در قسمت پایین دستگاه وجود دارد. ابعاد دستگاه در مقابل با صفحه نمایش آن بزرگ تر است که سخت می شود آن را در دست نگه داشت. صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با کیفیت Full HD  دارد. از پنل با کیفیت در آن استفاده شده است که موجب افزایش کیفیت رنگی شده است. حداکثر میزان روشنایی آن محدود است. حفره ای کوچک در بالای صفحه نمایش وجود دارد که به منزله ی دوربین جلوی گوشی است.

دوربین

شیائومی ردمی نوت ۸T دارای یک مجموعه ی چهار گانه دوربین در عقب است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. نحوه ی کار با برنامه دوربین بسیار راحت است و زمان پردازش تصاویر خیلی کوتاه است و به راحتی می توانید حالت تصاویر را تغییر دهید. تعداد حالت های عکسبرداری بسیار زیادی در این دوربین تعریف شده است که در دیگر گوشی های نیست. بنابراین اگر به تنظیمات عکاسی در دوربین های دیجیتال آشنایی دارید، شیائومی نوت ۸ تی بهترین گزینه برای شما در عکاسی خواهد بود.

عمر باتری

شیائومی ردمی نوت ۸ تی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با توجه اندازه آن بسیار مناسب است و شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می کند که البته کارایی بالایی ندارد اما متناسب با این قیمت بسیار مناسب است.

دیگر ویژگی ها

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T دارای فناوری NFC است. به وسیله ی فناوری NFC می توانید برای تعامل دستگاه خود با سایر دستگاه ها در فاصله های نزدیک استفاده کنید. این فناوی ارتباط بی سیم بین دستگاه شما و دیگری را برقرار می کند. گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T دارای چیپست اسندراگون ۶۵۵ شرکت کوالکام است. این پردازنده برای گوشی های میان رده، گزینه مناسبی است زیرا چیپست نحوه ی استفاده از دستگاه را برای کارهایی روزمره مانند بازی یا عکاسی را مشخص می کند. این دستگاه دارای رم ۳ گیگاباتی نیز برای اجرا نرم افزارها و بازی ها است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ تی با اندروید ۹ پای عرضه شده است ولی طبق پیش بینی های ما احتما توانایی ارتقا به اندروید ۱۰ را نیز دارد. در گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T از رایط کاربری MIUI استفاده شده است که در ظاهر گوشی نیز اثر داشته است. از شدت رنگ ها کاسته شده و آیکون ها کم رنگ تر نشان داده شده اند. رابط کاربری MIUI می تواند به هنگام خطر مثلا ویروسی بودن یک برنامه، برخی برنامه ها را نیز حذف کند.

جمع بندی

طبق اخباری که در حال حاضر وجود دارد، به احتمال زیاد میزان فروش گوشی شیائومی ردمی نوت ۸T بسیار بالا خواهد بود، چرا که در بازار حال حاضر وجود این چینین گوشی با این قیمت باور نکردنی بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب خواهد کرد.

برای مشاهده مشخصات کامل و همچنین بررسی تخصصی گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ تی میتوانید از فروشگاه اینترنتی دیجی تیپ تاپ استفاده نمائید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۰:۰۱ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)