مطالب و اخبار روز ايران مطالب و اخبار روز ايران .

مطالب و اخبار روز ايران

قيمت و خريد عمده تاچ ال سي دي

همون طور كه مي دانيد كاربرد گوشي تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنياي تكنولوژي به طور كامل تغيير كرده و گوشي همراه تنها وظيفه برقراري تماس و ارسال پيام رو عهده دار نميباشد و همچنين زندگي كاري و شخصي اكثر كاربران به تلفن هاي همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفي در دنياي پر زرق و برق گوشي هاي موبايل هوشمند، هر چه بر ميزان ظرافت گوشي موبايل افزوده ميشود، آسيب پذيري بيشتر شده و به همين دليل بيشترين تعميراتي كه اكثر كاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمير تاچ و ال سي دي هاي شكسته و ترك خورده است.

شايد اولين چيزي كه بعد از شكستن يا ترك خوردن صفحه گوشي شما نياز هست بدانيد اين هست كه نياز به تعويض كدام قطعه از ال سي دي يا تاچ گوشي داريد؟ و به همين دليل نياز هست كه از ساختار ال سي دي نمايشگر گوشي هاي موبايل اطلاعات هر چند جزئي را كسب كنيد.

از لحاظ مونتاژ صفحه نمايشگر گوشي از چهار قطعه تشكيل شده است؛ شيشه يا گلس جلويي، تاچ اسكرين گوشي، ال سي دي، صفحه نور پس زمينه و قاب تاچ اسكرين كه البته تفاوت تاچ و ال سي دي موضوعي هست كه همواره ذهن كاربران رو به خود مشغول كرده به همين دليل بد نيست بدانيد ال سي دي (مخفف عبارت Liquid Crystal Display به معناي صفحه نمايش كريستال مايع) صفحه ساخته شده از كريستال مايع است كه رنگ هاي متفاوتي رو نسبت به AMOLED توليد ميكند.


در طرف ديگه صفحه تاچ يا لمسي وجود دارد كه سيگنال هاي لمسي رو دريافت و آن ها رو به واحد پردازشگر مركزي منتقل مي كند. تاچ و ال سيدي با دو نوع تكنولوژي تاچ‌ هاي مقاومتي (طراحي بر اساس تغييرات مقاومت نقطه فشار) و صفحه لمسي خازني عرضه شده است؛ به بيان ساده تر تاچ اسكرين، لايه شفاف و بسيار نازكي ست كه بين ال سي دي و شيشه يا گلس جلوي گوشي قرار مي گيرد و به عمليات كليك كردن، زوم كردن و انتخاب كردن روي گوشي پاسخ ميدهد.

علاوه بر اين در توضيح تفاوت تاچ و ال سي دي بايد به انواع آن ها هم بپردازيم، تاچ و ال سي دي هاي موجود در بازار عبارتند از تاچ و ال سي دي اپل ، تاچ ال سي دي سامسونگ ، تاچ و ال سي دي هواوي و ... كه از نظر درجه بندي به دو دسته تقسيم ميشوند:

- تاچ و ال سي دي درجه 2
اين تاچ و ال سي دي ها به نام هاي كپي، فيك‌ هاي كپي و فرعي معروف هستند از نظر كيفيت تاچ و كيفيت ال سي دي هم بسيار ضعيف بوده و در بعضي از موارد كمتر از 3 ماه كارايي خود رو از دست ميدهد.

- تاچ و ال سي دي درجه 1
اين تاچ و ال سي دي ها به نام هاي اصلي (اورجينال) معروف و شناخته شده هستند كه در بازار چندين نوع از همين تاچ و ال سي دي وجود دارد:
1- تاچ و ال سي دي نوع a (اين نوع تاچ و ال سي دي 100 درصد اصلي بوده و همانند تاچ و ال سي دي قبلي خود گوشي است)
2- تاچ و ال سي دي نوع  aa (تاچ و ال سي دي از چندين لايه تشكيل شده كه گلس همان لايه اوليه است و كاربر آن را با انگشت لمس مي كند و اگر اين لايه ترك يا شكسته شود و در صورتي كه تاچ و ال سي دي سالم باشد لايه دوم قابل تعويض هست)
3- تاچ و ال سي دي نوع aaa (اين نوع تاچ و ال سي دي در زمان ساخت در زير دستگاه شكسته مي شود و يا بعد از ساخت تاچ و ال سي دي اي سي ال سي دي جواب نداده و از نظر شركت سازنده معيوب شناخته ميشود)
4- تاچ و ال سي دي نوع aaaa (اين نوع تاچ و ال سي دي در زمان ساخت زير دستگاه، فلت تاچ و ال سي دي پاره يا معيوب شده و از نظر شركت سازنده غير قابل استفاده است)
5- تاچ و ال سي دي نوع aaaaa (اين نوع تاچ و ال سي دي همانند نوع aaa بوده و تفاوت چنداني ندارد).

اما نكته آخر اين كه تفاوت قيمت ها در بازار به علت چندين مدل و چندين نوع بودن تاچ و ال سي دي وابسته است.

و در پايان جهت اطلاع شما عزيزان، مجموعه آراز در راستاي اهداف و فعاليت هاي خود از همكاران محترم در زمينه توزيع قطعات موبايل ( ال سي دي و باتري موبايل ... ) جهت ارائه نمايندگي فروش در سراسر كشور دعوت به همكاري مينمايد.

مجموعه آراز وارد كننده انواع قطعات موبايل و توزيع كننده عمده قطعات موبايل با كيفيت بالا و فروش بي واسطه ميباشد كه اكثر تعميركاران گوشي موبايل در سراسر كشور نيز با مجموعه آراز در حال همكاري هستند كه به درخواست همكاران و توانايي هاي شركت آراز كار خود را در زمينه واردات و پخش ابزار و پخش قطعات موبايل و لوازم جانبي تلفن همراه با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت توسعه داده است و در خدمت رساني با كيفيت آماده است .

شركت آراز با داشتن چندين شعبه و نيروهاي متخصص اقدام به فعاليت كرد. فعاليت هاي شركت در زمينه خريد تخصصي كالاي با كيفيت و قيمت رقابتي بوده است . بطوري كه هم اكنون يكي از بزرگترين شركت هاي پخش ابزار و قطعات موبايل و لوازم جانبي تلفن همراه در سطح ايران است .

همكاران واجد شرايط جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت ليست قيمت روزانه با شماره تماس 09141038162 ( نوروزي ) و يا شماره تلفن دفتر آراز 04135555009 تماس حاصل نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۲۸ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)